Proč Retlux?

RETLUX – začalo to „úsporkami“

Budiž světlo! Řekli bychom, že značka Retlux spatřila světlo světa v roce 2012, ale nebyli bychom úplně přesní. Letopočet by sice souhlasil, jenže s tím světlem tomu bylo právě naopak. Rok 2012 byl totiž rokem, kdy svět spatřil světlo značky RETLUX. Našimi prvními produkty byly úsporné CFL zářivky a LED žárovky, které byly praktické a odhodlaně plnily svůj účel, aniž by zároveň s podobným odhodláním plnily bankovní účet energetických společností.

shutterstock_1027454857.jpg
Pak jsme si ale řekli, že pohled na úsporu elektrické energie nemusí být tím jediným, co našemu zákazníkovi udělá radost – vždyť přece i světlo samotné umí zahřát na duši, a to i když je studené. V duchu této teze jsme se pustili do světelných vánočních řetězů a dekorací.

Vánoce jsou ale jen jednou v roce, a proto jsme se vrhli na další kategorie. V našem sortimentu od roku 2016 narazíte na nespočet různých lampiček a dalších domácích svítidel, ke kterým jsme pak následujícího roku přidali ještě elektroinstalační materiál a různé vychytávky které vám usnadní život.

Skladba naší nabídky se sice rok od roku rozšiřuje a mění, náš cíl je ale stále stejný. Stejně jako v roce 2012 chceme nabídnout moderní cenově dostupné produkty, které se nebudou muset stydět za svou kvalitu. Snažíme se o to, aby zákazníci při používání našich produktů zjistili, že i světlo, které je na první pohled stále stejné, může mít mnoho podob. Že i něco, co je dnes naprostou samozřejmostí, může dělat radost, a to zdaleka ne pouze praktickým poměrem cena/výkon. Jsme rádi, když vidíme, že se poctivý přístup vyplácí – meziročně rosteme v obratu o více než 25 % a naše portfolio, které se rozrůstá takřka každým dnem, dnes čítá 470 produktů.

Stejně jako má světelný řetěz dva konce, dělí se i lidé, na kterých naše firma stojí – na zákazníky a zaměstnance. Radosti, kterou z našich produktů mají naši zákazníci, předchází spokojenost našich zaměstnanců, kteří mají na starosti výběr portfolia a jeho rozvoj. Právě jejich dlouholetým zkušenostem, odbornosti, kompetenci, vášni pro moderní technologie a důrazu na bezpečnost vděčíme za úsměvy našich zákazníků.

Snažíme se zkrátka ve všech ohledech přinést něco navíc, ale přitom nezapomínáme na to, že základem je kvalitní produkt. Marketing sice dokáže vynést do nebe i nepovedený zmetek, jenže ten zase rychle a tvrdě spadne zpátky na zem. A my věříme, že kvalitní světlo neodmyslitelně patří stejně na oblohu, i do našich domácností.

Děkujeme vám, naši milí zákazníci, za vaši dlouholetou přízeň.

shutterstock_552851845.jpg